מי אני

כאן תמצאו את הסיפור האישי שלי, תגלו איך ממשנה למנכ"ל של חברת הייטק הגעתי לתחום של אורח חיים בריא והרזיה, איך פיתחתי את השיטת ההרזיה האולטימטיבית שעזרה כבר למאות נשים להיפטר מממשקל עודף בדרך בריאה בטוחה וכייפית אחת ולתמיד

מדריך חינמי לירידה 
בריאה במקשל
ספר המתכונים
המחטבים
לפרטים לחצו כאן

לקוחות מספרים

איך נולדה שיטת ההרזיה המיוחדת שלי

כשצברתי המון ידע בתחום והוכחתי לעצמי שהעקרונות שלמדתי אכן עובדים, התחלתי לעזור לנשים כמוני. לנשים שהיו תקועות עם משקל עודף, שניסו כל מני דיאטות שלא עזרו להן, נשים עם חוסר אנרגיה, עם עייפות קבועה, עם חוסר רצון להמשיך. הוכחתי על הניסיון האישי שלי ועל הניסיון של מאות לקוחות ששיטת ההרזיה שלי עובדת! 

עוד לפני כמה שנים חשבו שמה שגורם לנו לעלות במשקל הוא מאזן קלורי חיובי כלומר כשאנחנו אוכלים יותר קלוריות מאשר מבזבזים מאגרי השומן גדלים.
היום מבינים שהתאוריה הזו היא לא מדויקת כלל. מומחי עולם התזונה מבינים שמה שבאמת גורם לגוף שלנו לאגור שומן עודף הוא חוסר איזון. כשלגוף שלנו לא טוב מסיבה כלשהי (אפרט את הסיבות האפשריות בהמשך) הוא מדליק מנגנון הגנה. ומהו מנגנון ההגנה הטבעי של הגוף? רקמת שומן. אז הנוסחה לעליה במשקל היא פשוטה מאוד: כשהגוף שלנו סובל הוא אוגר שומן עודף. עכשיו בואו נדבר על הסיבות בגללן הגוף יוצא מהאיזון:
1. תזונה לקויה: הגוף זקוק למזון איכותי, מזון שמכיל את כל אבות המזון. בורקס וקפה לא מספיקים לגוף כלום חוץ מהזרקת סוכר לדם. לעומת זאת, כריך מלחם מלא עם סלט אבוקדו יספקו לו את הערכים התזונתיים החיוניים לתפקודו התקין. 
2. חוסר מים: הגוף מורכב מ-70% מים. על מנת לחדש את המאגר אנחנו זקוקות ל-2 ליטר מים ביום לפחות (כ-10 כוסות). ושימו לב כל כוס קפה מוציא כוס מים מהגוף.
3. חוסר שעות שינה: בלילה הגוף מבצע תהליכים חיוניים שלא מספיק לבצע ביום: מתחדש, מרפא את עצמו, מנקה רעלים, ועוד ועוד ועוד. גם שומן נשרף בלילות. אם אתן לא נותנות לגוף מספיק זמן בלילה היא לא מספיק לבצע הכל בצורה התקינה. לכן כדאי לישון לפחות 7 שעות.
4. חוסר פעילות גופנית: משום מה אנחנו חושבים שפעילות גופנית היא nice to have אבל לא חובה. אז זהו שזו טעות. הגוף שלנו זקוק לפעילות גופנית בדיוק כמו שהוא זקוק למים. כדאי להתאמן (או אפילו לעשות הליכות) לפחות 3 פעמים בשבוע. 
5. סטרס: הלחץ היומיומי שלנו לרוב גורם לנו להיכנס לסטרס ואנחנו אפילו לא שמים לב על כך. וכשאנחנו בסטרס כשהמצב הנפשי לנו לא רגוע גם הגוף נכנס לפניקה ושוב מתחיל להתגונן ולאגור שומן עודף. לכן כדאי מאוד לשלב בין פעילות גופנית לתרגילי נשימה. שני אלה עוזרים להוריד את רמות הלחץ ולהירגע.

בתוכנית ההרזיה שלי אני מלמדת איך לטפל בכל אחד מחמשת הגורמים הללו על מנת להחזיר את הגוף שלך לאיזון. כי כפי שכבר אמרתי גוף מאוזן אינו אוגר שומן עודף. נשים שמצטרפות עליי לתוכנית מצליחות להיפרד מקילוגרמים עודפים בדרך קלה, בריאה, בטוחה וכייפית אחת ולתמיד. ללא דיאטות וללא אכזבות. נשים שניסו כל מני דיאטות ללא הצלחה, נשים שעברו ניתוחי קיצור קיבה והעילו הכל בחזרה, מצליחות אצלי ובגדול. וכמובן בנוסף לירידה במשקל, הן משפרות את מצבן הבריאותי וקמות כל בוקר מלאות אנרגיה ועם חיוך גדול. וכשזה קורה לכל אשה שמגיעה עליי, לכל מטופלת שלי, לכל תלמידה שלי, אין יותר מאושרת ממני. 

כי ההצלחה שלכן היא ההצלחה שלי!

ציטוט שמלווה אותי תמיד

"איכות ההצלחה שלך נמדדת על פי כוח התשוקה שלך, גודל החלומות שלך

והדרך בה אתה מתמודד עם האכזבות"

רוברט קיוסאקי

אני כאן לעזור לך להצליח ולהשיג את משקל הגוף שתמיד חלמת עליו.

שלך, אולגה טיטנשטיין

מי אני 

היי שמי אולגה טיטנשטיין. נעים להכיר. אני בת 39, נשואה למיכאל ואמא לליבי בת 12 ואדם בן 7. אשת הייטק לשעבר (ניהלתי חברה עם 140 עובדים) היום אני  יועצת מוסמכת לאורח חיים בריא ומומחית לירידה בריאה במשקל. אני עוזרת לאלפי נשים לשנות את החיים שלהן לבריאים יותר ומאושרים יותר. 

אז איך הכל התחיל... לפני כמה שנים כשעוד הייתי בתפקיד בכיר בחברת הייטק התחלתי להרגיש שאני מותשת, שאין בי כוחות להמשיך, שנעלמה לי שמחת חיים. הייתי עייפה מהבוקר, חסרת אנרגיה, עצבנית. כמובן המצב שלי פגע לא רק בי אלא גם בסביבה שלי, המשפחה שלי סבלה ממצב הרוח הרע שלי, איבדתי כמה חברים בדרך, התפוקה שלי בעבודה קטנה. בנוסף להכל נורא עליתי במשקל. בגלל מרוץ החיים לא אכלתי טוב ומסודר. רוב הימים שתיתי רק קפה כל היום ובערב הייתי טורפת את כל מה שיהיה במטבח. קניתי הרבה אוכל תעשייתי כדי לא להשקיע זמן בהכנה. קניתי הרבה מוצרי דיאט כדי לא להשמין יותר. גם לא התאמנתי כי הייתי כל הזמן עייפה ולא יכולתי למצוא כוחות בשביל פעילות גופנית. ככה חייתי –  קפה, חטיפים תעשייתיים, דיאט קולה, מצב רוח רע, עייפות תמידית, תחושת אי שביעות רצון מעצמי ומאחרים וכישלון...

חייבת לספר גם שתוך כדי ניסיתי לעשות כל מני דיאטות כדי להתפטר מעודף המשקל שכל כך הטריד אותי, דיאטות שונות ומשונות. כמובן אף דיאטה לא עבדה. במקרה הטוב ירדתי כמה קילוגרמים אבל מהר מאוד העליתי כפול בחזרה. וכל הזמן הייתי מותשת ועייפה, מה גם תפסתי וירוסים והתקררתי בתדירות מאוד גבוהה, פיתחתי המון סוגי אלרגיות, הסוכר בדם היה גבוה.

כאן אני חייבת לעצור ולפרגן לעצמי. למרות הכל, למרות עייפות, למרות תחושת כישלון, למרות מחלות מרובות, למרות כל זה המשכתי לחפש תשובות. שאלתי את עצמי אולי אפשר אחרת. אולי יש שיטה שתעזור לי לחיות אחרת. שאלתי את עצמי, שאלתי את החברים שלי, שאלתי את הקרובים שלי, שאלתי את הקולגות שלי, שאלתי את גוגל. ולאט לאט הפאזל התחיל להסתדר לי בראש. התשובה כל הזמן הייתה כאן: "על מנת להרגיש טוב, להיות מאושר, לקום בבוקר עם הרבה אנרגיות, לאהוב את עצמי ואת הסביבה שלי, ליהנות מהחיים, עליי לנהל אורח חיים בריא". יחד עם ההבנה הגיע גם רצון גדול ללמוד וליישם את מה שנלמד.

עזבתי את הקריירה שלי בהייטק והקדשתי את זמני ללימודי אורח חיים בריא. למדתי מהטובים בתחום בארץ ובעולם: מומחי מכון וינגייט בו למדתי, דיאטנים קליניים, רופאים, מומחים לרפואה אלטרנטיבית, נטורופתים. נסעתי לכנסים לחו"ל. ספגתי את כל המידע הרחב והעשיר, מיינתי, ארגנתי, סיננתי. כמובן שגם יישמתי על עצמי. הורדתי בשנה 20 קילוגרמים המיותרים, עליתי במסת שריר וירדתי באחוזי שומן, החזרתי לעצמי שמחת חיים, שוב התחלתי להרגיש אנרגטית וחזקה, הפסקתי להיות חולה תמידית. חזרתי לאהוב את החיים.

  • White Facebook Icon
  • White YouTube Icon

מס' טלפון 054-6783404

כל הזכויות שמורות © 2017 אולגה טיטנשטיין