תוכנית הרזיה דיגיטלית
Balance Formula
לפרטים לחצו כאן
ספר המתכונים
המחטבים
לפרטים לחצו כאן

לקוחות מספרים

איך לצאת מהשולחן החגיגי בלי לעלות 2 קילו?

איך מתמודדים עם החגים? איך ניתן ליהנות משולחן חגיגי עם כל המשפחה ועם החברים ולא להתבאס למחרת כשנעמוד על המשקל?

הנה כמה עצות קטנות:
1. אל תבואו לשולחן חגיגי רעבים. שעה-שעתיים לפני זה תוכלו משהו קטן: יוגורט טבעי, סלט, פרי.
2. תשתו כוס מים לפני ארוחה ו-2-3 כוסות תוך כדי ארוחה. זה יעזור לכם לא לאכול הרבה.
3. תוכלו בשולחן הרבה סלטים. תימנעו ממאכלי בצק, מיונז, מצות.
4. תשימו מראש על הצלחת את כל המאכלים שאתם מתכוונים לאכול. תראו איזו צלחת ענקית יצאה לכם. הרי בארוחה רגילה אתם אוכלים פי 2 פחות אוכל. אז אל תוסיפו עוד אחרי שתגמרו את הצלחת.
5. תוכלו לאט. תלעסו טוב טוב את מה שאתם מכניסים לפה. כך תרגישו תחושת שובע בזמן הנכון ולא אחרי שאכלתם יותר מדי. 
6. אם בא לכם מאוד לאכול משהו לא בריא מהשולחן ואתם ממש לא יכולים לעמוד בפני הפיתוי, תבחרו משהו אחד ותוכלו בכמות סבירה שהחלטתם מראש. אל תשימו תוספות של אותה מנה 3 פעמים. 
7. תשתדלו לוותר על הקינוח. אם זה לא אפשרי ואתם ממש לא יכולים לעמוד לפיתוי - תוכלו מנה ממש קטנה יחד עם תה ירוק.
8. אכלתם, שבעתם, קומו מהשולחן ותעברו לשבת לספה או למקום אחר. אם תמשיכו כל הזמן לשבת בשולחן, תמשיכו לאכול.

מקווה שהטיפים שלי יעזרו לך לצאת מהשולחן החגיגי עם תחושת קלילות ולא עם כפתור פתוח במכנסיים:)

שיהיה חג אביב שמח!

  • White Facebook Icon
  • White YouTube Icon

מס' טלפון 054-6783404

כל הזכויות שמורות © 2017 אולגה טיטנשטיין